I love you souli♥

bild på beeestis och mej från i somras, längtar tillbaka till värmen...
Idag gick jag till ica och skulle köpa lita saker, när jag kom till kassan så fanns inte kortet i plånboken, kuul :) när jag kom hem låg det här på bordet, den här dagen asså... Vaknade 10 min innan jag skulle gå till skolan, tänkte hoppa över första lektionen eftersom att jag tyckte att det skulle vara omöjligt att hinna sminka sej, platta håret och välja kläder på 10 min, men jag hann :O:O:O bara att det kändes som att jag skulle somna i skolan, hehe. Imorgon slutar jag halv 4 -.- efter det följer Ellen, blonda sötnosen på bilden, med mej hem, sen åker vi till ungdomsmottagningen och sen direkt till skolan för att dansa, förstår inte meningen med att dansa i skolan ? men det blir väl lite kul iaf... Nu ska jag dricka juice, hihi, och kolla lite på oc, är värd det efter den här joooobbiga dagen känner jag ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen bästii

älskar dig souliiii <3333333

2010-10-27 @ 20:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback