5,4,3,2,1,0

Idag var det en i vår skola som pratade om gymnasium, fick lite panik då för jag har ingen aning om vad jag vill bli eller nåt, men jag kommer väl på något, hoppas jag. Men jag vill verkligen åka till usa, vet inte hur man pratar med en pappa som inte lyssnar på ett enda ord bara -.- Jag vill inte vara kvar i Sverige efter 9an, jag har ingen bra anledning men jag orkar inte vara här och göra ingenting, jag vill bara uuuuuut och ha kul, se vafan som finns förutom Sverige. Det är sjukt mycket läxor där borta men hellre de än att plugga på gymnasium nu när jag inte ens vet någonting, då får jag ju ett år till att tänka på vad jag vill. Men jag ska bara tjata, tjata och hoppas..
Bara 5 dagar kvar tills jag fyller år nu också.

Kommentarer
Postat av: IDAJOSEFINS

bli fotograf, det passar dig:D

2010-10-05 @ 19:09:47
URL: http://idajosefins.blogg.se/
Postat av: Miranda

Ja! Nej jag får reda på det nästa år nån gång. Japp det är jag som har målat den.

Får du inte åka? :/

2010-10-05 @ 20:08:01
URL: http://mirandahedmanusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback