Svaaar på frågor..

1.Camilla:
Hur länge har du fotograferat? vad är ditt tips till andra som tycker om att fota :)
Svar:
Jag har väl alltid tyckt att det är kul att fota och har fotat sen jag fick håll i kameran från första gången men för kanske 2-3 år sen försökte jag lära mej lite mer och tyckte det blev lite roligare :) Fortsättfortsättfortsätt! Försöka bli bättre och lära sej nya saker! :)
2.Viki:
När började du fota på "riktigt"?
Varför började du blogga?
Varifrån kommer du?
Din favoritårstid?
Svar:
1. Det var väl för 2-3 år sen.
2. Har ingen aning faktiskt, uttråkad!
3. Stockholm! :)
4. Sommar, helt klart!! :)
3.Vickan:
1. Hur många läsare har du? 
2. Cola/Fanta?
3. Vilken maträtt är din favoriträtt? :)
4. Vilka bloggar läser du?
Svar:
1. Runt 250 läsare, men det finns såklart sämre och bättre dagar :)
2. Är ingen läskälskare direkt, men cola får det bli
3. Lasange, har alltid vart och kommer alltid att vara!
4. Måååånga. Men en jag aldrig glömmer läsa en dag är väl ändå Kenzas blogg (:
4.Sofia:
hur går det mellan dig och simon? har någon av er fortfarande känslorna kvar eller har du hittat en ny?
fin blogg :)
Svar:
Vet inte vad jag ska svara men kan väl bara säga att den tiden är över.. :) Är inte direkt på g med någon men har vääldigt bra killkompisar iaf.
Tack! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback