Frida är mitt allt

Min finaste har dansat, sjungit och spelat musik för mej, duktiga tjejen, så grymt sööt! (: Jag har fixat en finfin typ tårta till Susanne som vi ska äta efter maten precis. Blev väl lite nöjd iallafall, hihi. På fredag efter skolan så kommer min storasyster Malin och hennes minsta barn Love och hämtar upp mej och sen åker vi till mamma i Gävle och är där i helgen, det kommer bli jätte mysigt och kul. den här veckan har inte jag träffat min kära mammi på 7 veckor, saknar henne såhäääääääääääääääääääär mycke fast egentligen mycke mycke mycke mer än så :( Nu ska jag gå ner och hjälpa till lite med maten, ha det bra!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag gillar din blogg :]

2010-09-20 @ 19:33:44
URL: http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt
Postat av: nicole

sv: så lite så :)



vad har du för dig nu då?

/Shoppaholly

2010-09-20 @ 19:41:40
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback